Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2014 19:23 - Дайте си шанс да бъдете себе си!
Автор: astrojozi19 Категория: Хоби   
Прочетен: 2591 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Дайте си шанс да бъдете истинското си аз.

Дайте си шанса да бъдете истински щастливи. Истината е вътре във вас, във вашето усещане  за нещата и хората, които ви правят щастливи. Някъде дълбоко в себе си в душата си знаете, какво и кое е за вас и за вашата душа, знаете кой сте и какво искате, а не какво искат от вас и какво трябва.

Оставете ума си да почива и наблюдавайте мислите си как идват и си отиват, останете насаме със себе си и чуйте вътрешния си глас, който ви нашепва истината за това, кой сте.

Бъдете себе си такива каквито сте, с вашия поглед върху света и хората, с вашето разбиране за щастие, с малките неща и удоволствия, които именно вас правят щастлив.

Погледнете истината в очите и се опитайте да ограничите, това което наистина желаете истински, от това което трябва или другите мислят, че е добро за вас.

Всеки от нас е една Вселена и има право да бъде себе си и да се радва на живота. Вече забравихме кои сме, загубихме истинското си Аз, вслушвайки се в безброй съвети и всевъзможни разбирачи, на това, кое е добро за нас.

Вслушайте се в тишината и в дълбочината на сърцата си и ще намерите истинския себе си. Силата е в усещането.

Бъдете щастливи!

ЖОЗЕТА

 





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. metlichina - да... силата е в усещането...
28.12.2014 11:40
щастливи дни ти пожелавам... от сърце..
цитирай
2. astrojozi19 - И на теб metlicina, хубави и щастливи дни
28.12.2014 12:33
Благодаря, че ме посети, бъди здрава!
цитирай
3. donchevav - Честно да ти кажа, Жозета, никога ...
28.12.2014 15:11

Честно да ти кажа, Жозета, никога не съм се замисляла дали съм аз, дали съм себе си. Всичко, което правя, противно на това, което се говори за учителската професия, го правя по свое убеждение и съвест - нещо повече - с удоволствие и за забавление.
Моментът на забавление ми е особено скп - той не ми позволява да се изморявам, когато ми се налага да съчетая по няколко несъчетаеми дейности, когато до болка, до плач ми се иска да мога да се клонирам или поне да имам още една - една мъничка макар - левичка макар - но ТРЕТА РЪКА - да ми помогне:))) Не че съм такава работачка, но така ми се е случил животът - и ако не се забавлявам, свършена съм. А за да се забавлявам, трябва да съм аз, да съм истинска. И това ме прави щастлива - една намерена детелинка или гъбка, шепа мидички на пясъка, пълнен шаран във фурната, нескопосан стих - колко много причини да се усмихнем! Усмивки и за тебе, скъпа Жозета! Усмивката е най-голямото вълшебство на света! Усмихвай се и ти - и истината сама ще дойде при тебе.. щастието - с нея!
Весели празници, приятелко! Прегръдка!
цитирай
4. astrojozi19 - Благодаря мила Вени
28.12.2014 15:24
От сърце ти благодаря за хубавите думи:)Ти си истински човек с богата душа.Благодаря, че те има. Поздрави мила приятелко.
цитирай
5. vilish - Честито Рождество, Жозета!
28.12.2014 17:30
Вярно е написаното! Да бъдем себе си! Трудно достижимо. Изисква се смелост докато не повярваме, че има смисъл! То е тест за хората, с които общуваме... Колко са искрени чувствата и отношението им към нас ...
Весели празници!
Много топлина и усмивки! :)
цитирай
6. astrojozi19 - Мерси ВИЛИ
28.12.2014 19:30
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ И МНОГО ЩАСТИЕ ТИ ЖЕЛАЯ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: astrojozi19
Категория: Хоби
Прочетен: 980944
Постинги: 295
Коментари: 918
Гласове: 5246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930