Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2018 00:17 - Зодия Скорпион
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 347 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.05.2018 00:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ох обичам си зодията не сме лесни никак ем сме доверчиви ем крайно предпазливи премисляме дебнеме абеее ясно ви е за какво говоря ! но самата тема която набързо искам да изкоментирам е за моят характер и може и това до някаква степен да е свързано с зодията ми не знам вие които го прочетете това оставете коментар и си кажете мнението ще се радвам да знам мнението ви за моят характер като човек аз съм избухлив до една така сравнително голяма степен като цело трупам всичко в себе си обикновенно пончкога си изкарвам гнева на хора на които не трябва и не са го заслужили не обичам да работя правя го защото трябва ! по малко потренирвам имам сам за себе си силно изградено виждане за хората около мен дори и да не съм прав смятах че не прощавам лесно но като цяло на някои хора съм прощавал повече от веднъж имам чести притеснения дори за елементарни неща как ще се получат нещата често мисля над живота какво ме учаква в семейството съм любящ понякога лигав друг път леко цуплив не с всеки умея да си говоря трудно допускам нови хора около себе си дали е от факта зодията или характера ми или притеснението ми от новото не знам към хората които съм допуснал до себе си съм честен приятел винаги това което съм мислел съм го изговарял дори и да засегна човека отсреща но да знае моето мнение какво е често само гледам и дебна и си съставям понякога дори грешно бързо впечатление за хората дори които не познавам подозрителен съм се се ровя в това някои да не ми мисли нещо задкулистно ! ммм какво друго влюбчив съм ако съм в сериозна връзка ще съм обсебващ обичащ отдаден до болка ревнив не съм от хората с много хобита и желания за много неща обичам топлотата и комфорта да съм в къщи ако съм на вън на кафе или на пейка с приятели да си говорим за някакви нещица и това е грубо казано за мен ще се радвам да изкажете мнение дали характерат ми има нещо общо с зодията! Благодаря ви предварително :) .



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53193
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930